زنده گیری سگ و گربه    

شرکت کوشا پیشرو محیط سبز افتخار دارد در جهت حمایت از حیوانات شهری و همچنین آسایش و راحتی شهروندان محترم، اقدام به زنده گیری این حیوانات در کل محدوده تهران و حومه با بهترین نیروهای آموزش دیده و با سابقه، در اسرع وقت نماید.

رسالت ما نجات حیوانات شهری است.a

این شرکت در بین دیدگاه های مثبت و منفی پیرامون کنترل حیوانات بدون صاحب در شهر تهران، در راستای رفاه حال شهروندان بهترین اقدام را زنده گیری سگ و گربه و جمع آوری این حیوانات می داند. و جمع آوری و نگهداری این حیوانات در محیطی امن و مطمئن را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین در نظر دارد در راستای کمک به محیط زیست و حمایت از حیوانات به خصوص سگ ها و گربه ها از کمک گروه های حامی حیوانات استفاده کند و بعد از جمع آوری، این گروه را در جریان روند نگهداری حیوانات قرار دهد.

طبیعتا گروه‌های حامی حیوانات دوست دارند که این موجودات را به صورت آزادانه در خیابان و در کنار خود داشته باشند اما باید پذیرفت که بیشتر مردم از این موجودات بی آزار می ترسند و مدام شکایت می کنند، در نتیجه برای جلوگیری از آسیب احتمالی به این حیوانات که بیشتر به دلیل همین ترس دو طرفه می باشد نمی‌توانیم آنها را در سطح شهر رها کنیم. و اقدام به زنده گیری آنها نموده و سپس به محیطی امن انتقال می یابند.

از جمله رفتارهاي غلطي كه موجب افزايش جمعيت سگ ها و گربه ها مي شود ريختن زباله در خارج شهر، طبيعت و رها كردن زباله هایی در بسته بندی های نادرست در شهر است كه موجب می شود حیوانات  با خوردن آن خوراكي ها و حمایتی كه در اين زمينه مي‌شوند افزايش جمعيت چشمگيری داشته باشند.

انواع سم سوسک کش

Call Now Buttonتماس با ما