انواع سم سوسک کش

مبارزه با انواع سوسک ها در منزل

سوسک یکی از حشرات کثیف و چندش آور می باشد که بیشتر می توان آن را در آشپزخانه، حمام و دستشویی دید، سوسک یک حشره بسیار زرنگ است که برای پیدا کردن غذا در تاریکی و نصف شب ها از مکان های پنهانی خود بیرون می آید و بیشتر در جاهایی که آلودگی و کثیفی بیشتر است.

شاید بسیاری از افراد به خصوص خانم ها با سوسک خیلی سرکار داشته باشند و وجود آن در منزل یکی از بزرگترین مشکلات برای صاحبخانه است زیرا این حشره را می توان به سختی از بین برد و برای نابودی آن باید از انواع سم سوسک کش استفاده کرد.

شرکت کوشا پیشرو محیط سبز یکی از بهترین شرکت های سمپاشی در تهران می باشد که در سریع ترین زمان آماده خدمت رسانی برای سم پاشی منازل، آپارتمان ها و … برای متقاضیان است.

سوسک ها به سه شکل تولید مثل می کنند به صورت؛ تخم، نوزاد و سوسک بالغ که بیشتر در مکان های آلوده و بیماری زا هستند و دنبال مواد غذایی می باشند. در واقع سوسک ها برای انسان ها حس ناخوشایندی ایجاد می کنند و در صورت وجود آنها در مکان ها انسان ها می تواند برای سلامتی بشر مشکلاتی زیادی را به وجود بیاورند.

انواع سوسک ها عبارتند از:

  • سوسک آمریکایی
  • سوسک شرقی
  • سوسک آلمانی
  • سوسک سیگار
  • سوسک چوبخوار

سوسک آلمانی که همان سوسک ریز کابینتی سیاه آشپزخانه می باشد که بیشتر آنها را می توان در آشپزخانه ها دید و این سوسک ها بسیار ریز و تیز می باشند و برای از بین بردن آنها باید بیشتر تلاش کرد.

برای پاکسازی سوسک ها از منزل از جمله؛ آشپزخانه روش های مختلفی وجود دارد که با انجام آنها می توانید سوسک را برای همیشه از بین ببرید.

سوسک کش

انواع سم سوسک کش

با استفاده از سم سوسک کش بسیار قوی که توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه می شود،  می توان سوسک بالدار را یکباره برای همیشه از بین برد.

سوسک بالدار برای اولین بار در فلوریدا دیده شد و این سوسک از طریق خانه های آلوده به وجود آمد و از لحاظ اندازه و ظاهری شبیه سوسک  آلمانی می باشند اما این سوسک چون بالدار است می تواند پرواز کند و با سوسک های دیگر تفاوت زیادی دارد.

سوسک بالدار بسیار درازتر و باریکتر از سوسک های دیگر است و به راحتی می تواند پرواز کرده و فرار کند بنابراین از بین بردن آنها چندان کار راحتی نمی باشد.

روش های پاکسازی سوسک ها از آشپزخانه عبارتند از:

  • ابتدا باید آشپزخانه خود را همیشه تمیز نگه دارید زیرا سوسک بیشتر به مکان هایی که کثیفی دارد مراجعه می کنند.
  • جلوگیری از باقی گذاشتن ظروف کثیف در سینک ها
  • نظافت کامل آشپزخانه و جلوگیری از باقی ماندن خرده های مواد غذایی در گوشه و کنار کابینت یا محیط آشپزخانه
  • تمامی راههای ورودی منهل ها مثل منهل ماشین لباسشویی و ظرفشویی و …. را مسدود نمایید زیرا سوسک ها بیشتر از سوراخ های ورودی منهل ها وارد منزل می شوند.
  • پوشاندن ورودی هواکش ها و کانال های کولر توسط توری
  • استفاده از توری برای پنجره ها جهت جلوگیری از ورود سوسک ها به داخل
  • از وسایل چوبی قدیمی استفاده نکنید و سعی کنید آنها را از منزل دور نگه دارید.
  • دریچه فاضلاب ها را به خوبی بگیرید تا شب ها از آنجا سوسک وارد منزل نشود.
  • از کابینت ها و دیگر وسایل پایه دار انتخاب کنید تا هوا به آنها برسد و قابل شستشو باشند.
  • از سم های سوسک کش خیلی قوی استفاده کنید.

چطوری با سم کشی از شر سوسک های خانگی راحت بشیم؟

سوسک ها همیشه شب ها فعالیت می کنند پس تمام مکان های گرم و مرطوب آشپزخانه را بررسی نمایید تا بتوانید مکان های پنهان شده آنها را بلد باشید و سعی کنید تمام منافذ و شکاف ها را به خوبی ببندید و بعد طعمه مخصوص سوسک ها را بخرید، سم های خیلی زیادی برای از بین بردن سوسک وجود دارد.

از بین بردن سوسک کابینت چندان کار راحتی نیست و سوسک ها بیشتر در اطراف کابینت ها پنهان می شوند و شب ها به آشپزخانه هجوم می کنند.

سم سوسک کش

انواع سم سوسک کش

روش های مختلفی برای از بین بردن سوسک کابینت وجود دارد که عبارتند از:

سوسک ها موجوداتی بسیار تشنه و زرنگ هستند باید تمام شیرهای آشپزخانه، حمام و دستشویی را سفت کنید تا چکه نکنند و تا سوسک ها به آنجا نفوذ نکنند.

همیشه سعی کنید سطوح آشپزخانه را با سرکه تمیز کنید و خوراکی ها را در ظرف های در بسته نگه داری کنید تا هوا به آنها نفوذ نکند.

سطل زباله دستشویی و آشپزخانه را هر روز خالی کنید و به مدت طولانی آن را نگهداری نکنید.

در واقع با وجود تلاش های زیادی که برای پاکیزگی و ضدعفونی کردن انجام می دهید ممکن است باز سر و کله سوسک ها پیدا بشه اما روش های دیگری هم وجود دارد که می تواند آنها را به کلی نابودسازی کند.

استفاده از شکر می تواند برای گیر انداختن سوسک ها مناسب باشد و ترکیب کردن آن با بوره روشی خوبی برای از بین بردن آن ها به شمار می رود.

ریختن شکر و بوره در بین کابینت ها و کف سرامیک باعث خواهد شد که شب ها سوسک ها برای خوردن بوره به بیرون آمده و گرفتار شوند.

از روش های دیگر برای نابودی سوسک ها می توان از اسید بوریک، آرد و پودر کاکائو استفاده کرد. این سه مواد را باهم ترکیب نموده و در بین لایه کابینت ها و مکان هایی که سوسک ها ممکن است در آنجا باشند بریزید.

در مکان هایی که سوسک ها بیشتر در آنجا حضور دارند از جمله؛ زیر کابینت، لایه کابینت، پشت و زیر سطل زباله، زیر یخچال و حتی در سرویس بهداشتی ها می باشند و برای از بین بردن باید مواد را در این مکان ها بریزید.

شما باید هر هفته طعمه ی سوسک را جایگزین کنید تا بتوانید برای همیشه از شر آنها خلاص شوید و باید مرتب طعمه ها را عوض کنید تا خشک نباشند.

در واقع روش های خیلی زیادی با مواد طبیعی برای از بین بردن سوسک ام دی اف  وجود دارد و علاوه بر موادی که در بالا اشاره شد می توان از گیاهان طبیعی برای از بین بردن سوسک ها استفاده کرد که تاثیر زیادی برای پاکسازی دارند.

پودر قهوه یکی از پودرهای سمی برای سوسک ها به شمار می رود در واقع شما نباید تفاله قهوه را دور بریزید می توانید آنها را برای از بین بردن سوسک ها به کار ببرید.

انواع سم سوسک کش

روش های از بین بردن سوسک کابینت

از گیاهان می توان به  نعناع گربه ای یا سنبل الطیب اشاره نمود که این گیاه برای از بین بردن سوسک ها مفید می باشند. در  واقع سنبل الطیب گیاهی به رنگ تیره ای می باشد که از بوی خیلی تندی برخوردار است و این گیاه برای گربه ها بسیار جذاب است و برای از بین بردن سوسک نیز مفید است.

استفاده از خاک دیاتومه که یک ماده ی طبیعی می باشد و از خاصیت های پاک کنندگی و ضدعفونی کنندگی بالایی برخوردار است و از آن بیشتر در پودرهای رختشویی استفاده می شود و آن را می توان مانند شکر به محل های مختلف سوسک ها ریخت تا آنها را گرفتار کند.

سم سوسک کشی

انواع سم سوسک کش

آب صابون نیز در از بین بردن سوسک ها بی تاثیر نمی باشد و پاشیدن آن به سوسک ها کشنده است و در صورت دیدن سوسک می توانید آن را با آب صابون از بین ببرید.

بنابراین از بین بردن سوسک های زیرکابینتی بسیار مهم است و اکثرا سوسک ها را می توان از مکان های کابینتی نابودسازی کرد زیرا سوسک ها در این مکان ها تخم گذاری می کنند و با پاکسازی می توان برای همیشه آنها را از بین برد.

البته بهترین روش برای پاکسازی سم پاشی کردن است شما می توانید با تماس با شرکت های سمپاشی سوسک و مکان هایی که در آن حشرات موجود است به صورت کامل سم پاشی کنید هر چند باید قبل از اینکه سم پاشی صورت بگیرد باید وسایل آشپزخانه خود را جمع کنید تا سم به مواد غذایی و خوراکی های شما نخورد.

 

سوسک فاضلابی

Call Now Buttonتماس با ما