ضدعفونی شرکت برای کرونا

ضد عفونی شرکت برای کرونا

خدمات قابل ارائه در سرویس ضدعفونی منزل و محل کار:
ضدعفونی منزل با قویترین محلول ضدعفونی
ضدعفونی خانه، ساختمان، مشاعات و پارکینگ
ضدعفونی محل کار، شرکت و اداره
ضدعفونی مراکز درمانی و بهداشتی
ضدعفونی مدارس و مراکز دانشگاهی و فرهنگی
ضدعفونی هوای محیط با بهترین محلول ضدعفونی
ضدعفونی سطوح، وسایل، تجهیزات و لوازم منزل
خدمات ضدعفونی محیط منزل و محل کار با استفاده از پرقدرت‌ترین محلول ضد ویروس

ضدعفونی شرکت برای کرونا
با توجه به شیوع ویروس و بیماری، یکی از کارهای ضروری که می‌تواند به حفظ سلامت افراد کمک کند، ضدعفونی مداوم دست‌ها و همچنین محیط زندگی و محل کار است.

شرکت سمپاشی

همان‌طور که می‌دانید ویروس ممکن است برای چند ساعت و یا حتی چند روز روی سطوح مختلف باقی بماند و افراد را آلوده کند؛ اما اگر محیط پیرامون خود را هرچند وقت یک‌بار ضدعفونی کنیم، روند انتقال این ویروس قطع شده و محیط سالم‌تری خواهیم داشت.
شرکت کوشا پیشرو محیط سبز خدمتی راه‌اندازی کرده تا افرادی که نیاز به ضدعفونی منزل، محل کار و دیگر مکان‌های عمومی دارند، بتوانند با خیال آسوده این کار را انجام دهند.

ضدعفونی کرونا

بنابراین هر زمان که برای ضدعفونی کردن محیط اطراف خود نیاز به کمک داشتید می‌توانید روی ما حساب کنید.

شرکت کوشا پیشرو محیط سبز جهت انجام عملیات ضدعفونی با محلول گندزدای سارفوکسان کاتیون نقره و آب اکسیژنه با استفاده از دستگاه مه پاش سرد بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت، بدون ایجاد لک و بو و ماندگاری در محیط و خورندگی فلزات و تغییر ماهیت انجام می پذیرد.
از ویژگی‌های این محصول ضدعفونی کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش دهی بالا
زمان اثرگذاری کوتاه‌مدت
غیرسمی برای انسان و حیوان
عدم ایجاد حساسیت بافتی
عدم آلودگی محیط‌زیست
قیمت مناسب و به‌صرفه
مؤثر بر اشکال مختلف میکروارگانیسم‌ها ازجمله ویروس، میکروب، باکتری و اسپور
قابلیت استفاده همچون غوطه‌ورسازی، اسپری کردن و مه پاشی
قابلیت استفاده برای ضدعفونی محیط و ضدعفونی هوا

ضد عفونی شرکت برای کرونا

ضد عفونی شرکت برای کرونا

محلول ضدعفونی‌کننده سطوح مورد استفاده شرکت کوشا پیشرو محیط سبز چند ساعت ماندگاری دارد؟

ماده ضدعفونی در کمتر از ۳۰ ثانیه تمامی ویروس‌ها، میکروب‌ها، باکتری‌ها را نابود می‌کند و محیطی کاملاً پاکیزه و عاری از آلودگی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این محلول باعث می‌شود تا سطوح برای چندین ساعت کاملاً پاکیزه و به دور از آلودگی بمانند و هیچ‌گونه ویروسی نتواند در این محیط به زندگی ادامه دهد. مورد دیگری که حتماً باید به آن توجه داشت این است که تا یک هفته بعد از ضدعفونی کردن محیط، سرعت جذب آلودگی در محیط به کمترین میزان ممکن می‌رسد و با رعایت نکات بهداشتی می‌توان این زمان را افزایش داد.

کدام مکان‌ها را می‌توان ضدعفونی کرد؟

این محلول برای چندین ساعت روی سطوح ماندگاری دارد و از آلوده شدن محیط در طول این ساعات جلوگیری می‌کند. با توجه به نکات گفته‌شده این خدمت ضدعفونی نه‌تنها برای منازل و ساختمان‌ها، بلکه برای فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، بانک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی، فرهنگی و هر محیط دیگری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برای ضدعفونی پارکت، سرامیک، مبل چرمی و هر چیز دیگری در منزل استفاده می‌شود و آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند.

هزینه خدمات ضدعفونی منزل در تهران چقدر است؟

یکی از عواملی که بر هزینه ضدعفونی کردن منزل یا محل کار تأثیرگذار است، متراژ محیط است؛ زیرا هر چقدر محیط بزرگ‌تر باشد، محلول بیشتری برای ضدعفونی به کار می‌رود. فقط توجه داشته باشید که هزینه اعلام‌شده، اجرت انجام کار به همراه هزینه مواد ضدعفونی به‌کاررفته است. همچنین تمام هزینه‌های مربوط به ماسک، دستکش، لباس مخصوص و… به عهده شرکت کوشا پیشرو محیط سبز خواهد بود.

نکاتی که در زمان ضدعفونی خانه باید به آن‌ها توجه کنید
بهتر است قبل از شروع به ضدعفونی، محیط را تمیز کنید تا ماده ضدعفونی کننده به‌خوبی روی سطوح بنشیند و ویروس‌ها را نابود کند.
بهتر است در زمان انجام ضدعفونی و حداقل تا یک ساعت بعد آن از حضور افراد و مخصوصاً کودکان، سالمندان و افرادی که حساسیت‌های حاد تنفسی دارند در محیط جلوگیری شود.
بهتر است در زمان انجام ضدعفونی و حداقل تا یک ساعت بعد آن از حضور حیوانات خانگی در محیط جلوگیری شود.
از محلول ضدعفونی کننده می‌توان برای ضدعفونی کف، دیوارها، کابینت، آسانسور، پارکینگ و هر کجای دیگری استفاده کرد و بهتر است میزان استفاده از این محلول را به متخصص واگذار کنید.

تهیه تجهیزات و مواد ضدعفونی‌کننده به عهده کیست؟

متخصصان با توجه به متراژ محیط، محلول را تهیه کرده، به محل موردنظر شما آورده و از آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین نگرانی بابت تهیه این محلول نخواهید داشت و فقط هزینه آن توسط شما پرداخت خواهد شد.
خود متخصصان نیز با تجهیزات کامل شامل دستگاه مه پاش سرد، پمپ پاشش مخصوص ضدعفونی، ماسک فیلتردار، دستکش لاتکس، لباس مخصوص ایزوله و… به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کنند و هیچ تماسی با محیط نخواهند داشت تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

کرونا (Coronaviruses)

Call Now Buttonتماس با ما