راه حل پیشگیری از ابتلا به کروناویروس Coronaviruses

کروناویروس‌ها، خانواده بزرگی از ویروس‌ها هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود. کرونا ویروس‌ها در سال ۱۹۶۵ کشف شدند و مطالعه بر روی آن‌ها تا به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت. ساختار کروناویروس‌ها نیز دارای یک ژنوم RNA معمولی است.کروناویروس‌ (نام علمی: Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

نحوه انتقال بیماری کرونا

بسته به نوع کروناویروس، روش‌های انتقال آن متفاوت است. در برخی از موارد روش‌های انتقال بیماری از انسان به انسان شبیه بیماری آنفلوآنزا از طریق سرفه و عطسه است. با این حال احتمال انتقال بیماری در فضای باز بسیار محدود بوده و موارد انتقال انسان به انسان در مواردی رخ داده‌است که افراد به مدت طولانی در فضای بسته در کنار فرد بیمار بوده‌اند مانند افرادی که در بیمارستان‌ها با بیماران در ارتباط هستند. هنوز مشخص نیست که این بیماری نخستین بار از طریق جانوران به انسان منتقل شده‌است یا از طریق سطوح آلوده به ویروس.

بهترین و موثرترین روش برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

شرکت سمپاشی کوشا پیشرو

دیگر نگران روشهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نباشید

با توجه به ورود ویروس جدید به کشورمان و کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در اثر ابتلا به این ویروس وهمچنین توجه ویژه به این موضوع که درمانی برای این بیماری وجود ندارد،این شرکت با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت با تلاش فراوان، اصولی، علمی و همچنین بهره گیری از آخرین اخبار، متدها و روشهای موجود، جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک، جهت گندزدایی اماکن و داشتن رزومه بسیار قوی در انجام این امر و امور مشابه اعلام می دارد که از این پس با خیال راحت امور گندزدایی و استریل نمودن مجتمع های مسکونی، ادارات، هتل ها، رستوران ها، دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک ها، وزارت خانه ها خود را به ما بسپارید تا با خاطری آسوده و اطمینان از داشتن محیطی پاک و امن و استریل، سلامتی خود و عزیزانتان را تضمین کنید

کرونا (Coronaviruses)

Call Now Buttonتماس با ما